Εγγύηση έχουν τα προϊόντα;

Όλα τα ρολόγια έχουν 2 χρόνια εγγύηση.

Τα προϊόντα σας είναι γνήσια;

Όλα τα προϊόντα είναι γνήσια. Συνοδεύονται από τα επίσημα έγγραφα και τις εγγυήσεις τους.

Τα προϊόντα σας είναι μεταχειρισμένα ή ελαττωματικά;

Τα προϊόντα είναι καινούρια. Παραδίδονται στις συσκευασίες των κατασκευαστών και ελέγχονται για την καλή τους λειτουργία πριν σας παραδοθούν.

Σε περίπτωση που χαλάσει το ρολόι μου τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας ή με την Ελληνική Αντιπροσωπεία ώστε να σας δοθούν οδηγίες για την επιστροφή του ώστε να ελεγχθεί και να επισκευαστεί.

Με ποιόν τρόπο μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής: Αντικαταβολή (μετρητά κατά την παράδοση), Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, και Paypal.

Με ποιόν τρόπο γίνονται οι αποστολές των παραγγελιών;

Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS.

Υπάρχει κάποιο επιπλέον κόστος στην παραγγελία μου, εκτός από το κόστος του προϊόντος;

Τα έξοδα αποστολής είναι 3€.

Μπορώ να περάσω να παραλάβω την παραγγελία μου και από την έδρα της εταιρείας σας;

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τα γραφεία μας (Λ.Ηρακλείου 391), όμως καθώς λειτουργούμε ως ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

Σε περίπτωση που αγοράσω ένα ρολόι και δεν μου αρέσει, μπορώ να το επιστρέψω;

Φυσικά ! Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελίας σας. Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ.