Εγγύηση έχουν τα προϊόντα;

Φυσικά και έχουν απο τις επίσημες ελληνικές αντιπροσωπείες τους

Τα προϊόντα σας είναι γνήσια;

Όλα τα προϊόντα είναι γνήσια. Συνοδεύονται από τα επίσημα έγγραφα και εγγυήσεις των Ελληνικών Αντιπροσωπειών

Τα προϊόντα σας είναι μεταχειρισμένα ή ελαττωματικά;

Τα προϊόντα είναι καινούρια. Παραδίδονται στις συσκευασίες των κατασκευαστών και ελέγχονται για την καλή τους λειτουργία πριν σας παραδοθούν.

Σε περίπτωση που χαλάσει το ρολόι μου τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας ή με την Ελληνική Αντιπροσωπεία ώστε να σας δοθούν οδηγίες για την επιστροφή του ώστε να ελεγχθεί και να επισκευαστεί

Με ποιόν τρόπο μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής: Αντικαταβολή (μετρητά κατά την παράδοση), Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, και Paypal

Με ποιόν τρόπο γίνονται οι αποστολές των παραγγελιών;

Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS

Υπάρχει κάποιο επιπλέον κόστος στην παραγγελία μου, εκτός από το κόστος του προϊόντος;

Τα έξοδα αποστολής είναι 3€.

Μπορώ να περάσω να παραλάβω την παραγγελία μου και από την έδρα της εταιρείας σας;

Προς το παρόν αυτή η δυνατότητα δεν παρέχεται από το κέντρο διανομής της εταιρείας μας.

Σε περίπτωση που αγοράσω κάτι και δεν μου αρέσει, μπορώ να το επιστρέψω;

Φυσικά ! Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελίας σας. Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ